Wednesday, August 31, 2011

eid

salam,,happy eid to semua,,raya ini ku pulang ke kampung halaman di johor,,dye yang hantar,,maaf ssh kan kamoo,,
hari ni status ku berubah,,sakit bagiku kegembiraan baginya,,,biarlah,,entah sampai bila dapat aq bertahan,,entah sampai bila aq dapat kuat,,sshnye menjadi org seperti ku,,senang org lain bahagia ,,,tapi aq,,tidak seperti itu,,kesalahan mereka" yang dulu aq yang perlu tanggung,,,penderitaan lama yang ditanggungnya masih berbeku dihati,,aq disisi entah utk ape,,kadang2 aq keliru,,ucapannya tidak selari dengan hatinya,,,berpura":kah dye mencintaiku?ape slhku sehingga aq tidak spt mereka"?mungkin aq ta secantik mereka,,,ta setanding mereka,,aq tidak layak utk cintanya,,cinta sucinya,,,cintanya padaku mungkin kerana tanggungjawab semata2...tgklah bagaimana,,,

hati,,bersabarlah,,asal dye gembira,,ikut sahaja kehendaknya walaupun aq terpaksa melukakan mu wahai hati,,dan utk dye segalanya ku sanggup lakukan,,asal kau bahagia walaupun dalam waktu yang sama aq terpaksa deritakan hatiku!

tinkerbell!

3 comments:

  1. padan muka kaw si buruk rupa!..muke mcm sampah de ati na bcinte...tade sape la nk kt kaw tu...

    ReplyDelete
  2. salam,,selamat hari raya n maaf zahir n batin sekiranya apeje yang ade di blog saya melukakan kamoo..ta sangka setelah sekian lama walaupun kamoo benci saya kamoo tetap baik hati mengambil berat tentang ape yang saya lalui,,memang komen sebegini yang saya harapkan dari pihak yang menyokong dan membangkang,,adanya kamoo lebih bernilai utk saya pandang kekhilafan saya utk menjadi yang lebih baik,,terima kasih sentiasa menunggu dan membaca entry" terbaru saya,,sentiasa mengambil tahu hal saya,,terima kasih,,ta sangka awk masih setia dgn blog saya..sgt hargai,,=)

    n jgn selaloo kata org takut nanti diri sendiri terkena,,mengingatkan lebih baik kan?seperti mana awk egtkan saya..terima kasih utk itu,,tapi egt ada yang Esa mengetahui segalanya,,takut kamoo pula yang terkena,,hati" ya,,Allah sentiasa melihat perbuatan n kata" kita..=)

    ReplyDelete
  3. Pergh aku ingat aku sorg je tk suka kt kau. Ramai lg musuh si buruk rupa ni rupanya. Da la hodoh. Pendek lg. Haha. Lawak2. Azea amalin. Your life is so pathetic. Trust me, you'll never be happy. Haha. Gila talak punya betina. Haha. Peha berkudis. Da beranak lak tu. Weee lawak

    ReplyDelete